نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - در این نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در حکمی نمایندگان مجلس دانش آموزی را به عنوان مشاوران دانش آموزی خود تعیین کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی را به عنوان رابطین دانش آموزان با مسولان دانست و گفت: شما در جایگاهی قرار گرفته اید که می توانید به عنوان مشاور در تصمیم گیری های مسولان نظرات خود را بازگو کنید که این خود تمرین برای تصمیم گیری در آینده را برای شما به ارمغان می آورد.

وی سعه صدر و تحمل سختیها و مشکلات و نواقص را از جمله ویژگی های مسولیت دانست و افزود: باید شما دانش آموزان با اخلاق حسنه در روابط خود با دیگران به دنبال اصلاح امور باشید و با بررسی دقیق اساس نامه مجلس دانش آموزی، از حیطه اختیارات خود آگاه شوید.

فولادوند با نگاهی به سیر تاریخی تمدن فرهنگی کشور ایران، استبداد را سر منشاء فروپاشی سلسله های پیشین دانست که مردم در آن حکومت ها جایگاهی نداشتند و اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی با برپایی انتخابات های متعدد مردم مستقیم در اداره کشور سهیم هستند و این ویژگی نمونه بارزی از مردم سالاری دینی می باشد.

در ادامه نمایندگان مجلس دانش آموزی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه های نگاه ویژه به مناطق محروم ، شناساندن کارایی های مجلس دانش آموزی در سطح خانواده بزرگ آموزش و پرورش، برگزاری جلسات مستمر و ... پرداختند.

در این نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در حکمی نمایندگان مجلس دانش آموزی را به عنوان مشاوران دانش آموزی خود تعیین کرد.

شایان ذکر است در این نشست سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و رئیس و کارشناسان سازمان دانش آموزی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار