قرائت پیام مهر در آموزشگاه نمونه صاحب الزمان (عج) زاوه

زاوه (پانا) - در پنجمین روز از هفته ناجا با عنوان “ پلیس مقتدر ، امین مردم ” آیین نواخته شدن زنگ مهر همراه با قرائت آیاتی از قرآن کریم، نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی، اجرای مراسم گارد پرچم توسط پیشتازان دانش آموزی و قرائت پیام مهر در صبحگاه مشترک آموزشگاه صاحب الزمان (عج) دولت آباد برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
قرائت پیام مهر در آموزشگاه نمونه صاحب الزمان (عج)  زاوه

آئین قرائت "پیام مهر " با حضور فرمانده نیروی انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از پرسنل نیروی انتظامی و کارشناسان اداری در آموزشگاه صاحب الزمان (عج) برگزار شد .

حسینی، فرمانده نیروی انتظامی زاوه در این مراسم به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص دو نعمت امنیت و سلامت اشاره کرد واز مهمترین وظایف نیروهای انتظامی اجرای مقررات ، تامین امنیت ، مراقبت از مرزها ، کشف جرائم ، مبارزه با قاچاق را عنوان کرد.

وی، پلیس مقتدر را نماد اقتدار نظام حاکمیتی کشور دانست و مهم ترین شرط پایداری امنیت در جامعه را مشارکت، همکاری و همراهی با پلیس است وی دانش آموزان را مورد خطاب قرار داد و گفت: احترام به قانون و توجه به هشدارهای پلیس از محورهای مهمی است که باید به آن همیشه توجه کنیم.

عابدی، مدیر آموزش و پرورش زاوه به جایگاه و نقش نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: سبز پوشان سخت کوش نیروی انتظامی حافظان امنیت،آرامش و نظم عمومی در جامعه هستند. وظیفه ما نسبت به این نیروهای خدوم و مخلص که برای تأمین امنیت تلاش می کنند این است که قدرشناس زحمات این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار