استاندار ایلام در دیدار با سرلشکر باقری:

تمام ایلام مشمول ماده ١١٢ قانون برنامه ششم توسعه مناطق جنگی شود

ایلام (پانا) - استاندار ایلام گفت: تمام ایلام مشمول ماده ١١٢ قانون برنامه ششم توسعه مناطق جنگی شود.

کد مطلب: ۸۶۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام ایلام مشمول ماده ١١٢ قانون برنامه ششم توسعه مناطق جنگی شود

قاسم سلیمانی استاندار ایلام در دیدار با سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، به ظرفیت ها و نقاط ضعف و قوت استان و همچنین چشم انداز توسعه استان اشاره کرد و افزود: یکی از ظرفیت های جدید که به لطف خدا برای استان ایلام بوجود آمده است بحث اربعین است که برای خدمت رسانی بیشتر به زائران نیازمند توجه ویژه مسئولان کشور در این زمینه هستیم.

وی در ادامه به نقش مردم ایلام در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: ایلام تندیش مقاومت و ایثار در کشور است و این نشان افتخار شایسته تکریم است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به درجه بالای ایثار و شهادت طلبی مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: ۸ سال ایلام و ایلامی درگیر دفاع از کشور بوده اند و امروز وقت آن رسیده است که نظام و کشور با خدمت بیشتر در این مناطق عدم توسعه یافتگی گذشته را جبران نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به درگیر جنگ بودن جای جای ایلام در آن دوران خواستار مشمولیت کل استان به عنوان مناطق جنگی موضوع ماده ١١٢ قانون برنامه ششم توسعه بطور یکسان هستیم.

در این جلسه سرلشکر باقری ضمن تقدیر و تشکر از رشادتهای مردم استان ایلام در دفاع مقدس در خصوص درخواست استاندار ایلام گفت: با کارشناسان مسئول در این رابطه موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهیم داد و نتیجه را اعلام می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار