مراسم تودیع ومعارفه مسئول سازمان دانش اموزی شهرستان اردکان برگزارشد

اردکان (پانا) - در این مراسم عباس خدایی بعنوان مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردکان معرفی شد و از زحمات و تلاش های فاطمه شاکر تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع ومعارفه مسئول سازمان دانش اموزی شهرستان اردکان برگزارشد

در مراسمی که با حضورحسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد،کارشناس مسئول تشکیلات دانش آموزی استان و محمد اشرفیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان وجمعی از مسئولین سازمان دانش آموزی در محل آموزش و پرورش این مدیریت برگزار گردید، ضمن تبیین برنامه های تشکیلات سازمان دانش آموزی و توضیحات رئیس و کارشناس مسئول این سازمان، تودیع و معا رفه مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردکان صورت گرفت.
در این مراسم عباس خدایی بعنوان مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردکان معرفی شد و از زحمات و تلاش های فاطمه شاکر تجلیل بعمل آمد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از زحمات شاکر پیرامون مهارت اجتماعی و روند آموزش در مدارس و احساس نیاز به مهارت های تشکیلاتی صحبت نمود.
سپس ملانوری از دغدغه های انسانی و مالی در آموزش و پرورش ،آسیب های اجتماعی و روند تربیت اجتماعی در سازمان دانش آموزی جهت کاهش این آسیب ها سخنانی ایراد نمود.
در ادامه کارشناس مسئول تشکیلات دانش آموزی استان ضمن اشاره به منش ها ی پیشتازان درباره پویایی و نشاط در مدارس ، تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری مطالبی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار