دیدارهای مردمی در دستور کار دادسرای شهرستان‌ ری قرار دارد

شهرری(پانا)- دادستان شهرستان‌ ری با حضور در مسجد امام حسین علیه‌السلام واقع در محله شهادت شهرری، به بررسی موضوعات و مشکلات مردم این محله پرداخت.

کد مطلب: ۸۶۱۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدارهای مردمی در دستور کار دادسرای شهرستان‌ ری قرار دارد

در این دیدار حجت الاسلام ملکوتی با سخنرانی در بین اهالی و نمازگران، مسجد و پایگاه‌های بسیج را یکی از مهمترین جریانات اثرگذار در پیشبرد اهداف انقلاب دانست و اظهار کرد: باید بطور دائم قدردان ظرفیت‌ها و جوان انقلابی بوده و مراقب خدعه‌های شیطان باشیم، چرا که شیطان همواره سعی در ایجاد اختلاف و بی‌انگیزگی در بین آحاد مردم را دارد و دشمن قسم خورده ماست.

وی اشاره کرد: محوریت اصلی در مساجد با امام جماعت است که هیئت امنا و بسیج نیز او را در امورات کلی یاری می‌دهند و کسی حق ندارد بدون اجازه آن ها در امورات جاری مساجد دخالت کند و کسانی که تخلف نمایند به دادسرا معرفی می‌شوند.

دادستان شهرستان‌ ری در خصوص اهمیت دیدار‌های مردمی مسئولین با مردم گفت: برقراری ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم، کمک ارزشمندی به مسئولین می‌کند تا از نزدیک در جریان نقاط ضعف امورات خود قرار بگیرند و برای مردم نیز به جهت تسریع در حل مشکلات و بررسی درخواست هایشان از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

ملکوتی با اشاره به خروجی مهم این دیدارها تاکید کرد: تمام موضوعات و مشکلات مردم بررسی و تلاش می شود در جهت مرتفع شدن مشکلات راهکارهای اساسی ارائه گردد و اگر لازم شد جهت پیگیری‌های لازم به دادسرا هدایت شوند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار