قاضى پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامى:

درک شرایط اقتصادى والدین، وظیفه دانش آموزان در شرایط فعلى است

قاضى پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامى گفت: درک شرایط اقتصادی والدین و خانواده ها، وظیفه امروز همه دانش آموزان در شرایط فعلی است.

کد مطلب: ۸۶۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
درک شرایط اقتصادى والدین، وظیفه دانش آموزان در شرایط فعلى است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید چمران ارومیه به نقش دانش آموزان در اقتصاد خانواده گفت: امسال سال تحصیلی جدید با شرایط نامناسب اقتصادی جامعه آغاز شده و وظیفه دانش آموزان درک این شرایط است.

نادر قاضی پور افزود: آینده کشور در گرو تولید علم و نشر هرچه بیشتر آن است، جوانان کشور و دانش آموزان نیز با فراگرفتن و توسعه علم در پیشرفت ایران اسلامی نقش ایفا نمایند.


وی در خصوص مدرسه چمران خطاب به دانش آموزان گفت: دبیرستان چمران یکی از قدیمی ترین و بهترین مدارس ارومیه به حساب می آیند و تحصیل در این دبیرستان همیشه یکی از ارزوها و اهداف دانش آموزان ارومیه ای در طی تاریخ بوده است لذا قدر این روزها و این شرایط را بدانید چراکه مسولین فردای کشور قطعاً از بین شما دانش آموزان خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع معلمان دبیرستان چمران نیز به مشکلات امروز کشور اشاره کرد و گفت: کشور در شرایط گذر از یک وضعیت نامناسب اقتصادی قرار دارد و متاسفانه تحمل فشار این وضعیت بر دوش مردم است، مجلس نیز به دنبال برقراری شرایط امرار معاش بهتر برای آحاد جامعه است.

قاضی پور گفت: با جدیت کامل و مطالعه دقیق مشکلات فرهنگیان و معلمان عزیز را پیگیری می کنیم و احقاق حقوق این قشر زحمتکش را یکی از وظایف اصلی خویش می دانیم.


معلمین مدرسه چمران نیز خواهان رسیدگی به پرداخت حق التدریس ها، برابری حقوق معلمین با سایر کارمندان مجموعه دولت و بیان مشکلات عمومی این قشر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار