رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

شناسایی و رفع گلوگاه های حساس و فساد خیز، زمینه ساز تحقق سلامت اداری است

کرمان(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه کمیته سلامت اداری که با حضور اعضا برگزار شد، گفت: شناسایی و رفع گلوگاه های حساس و فسادخیز، زمینه ساز تحقق سلامت اداری است.

کد مطلب: ۸۶۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و رفع گلوگاه های حساس و فساد خیز، زمینه ساز تحقق سلامت اداری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حمیدرضا میرموسی با بیان این که فساد اداری نقطه مقابل سلامت اداری است، گفت: هر چه از سلامت اداری مان کاسته شود بر فساد اداری افزوده می شود و به عکس.
وی افزود: هر نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظام اداری از قبل طراحی شده بایستی وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی طراحی کند.
میر موسی تصریح کرد: سلامت اداری بر پایه برآیند رشته فعالیت هایی اثربخش است و برای این که به سلامت اداری برسیم باید فساد اداری را به طور کامل بشناسیم تا بتوانیم به مبارزه با آن بپردازیم و زمینه سلامت را فراهم کنیم.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تکریم ارباب رجوع گفت: باید تلاش کنیم سطح رضایت مندی خانواده ها از مدارس و خدمات دستگاه تعلیم و تربیت ارتقا یابد و این مهم با نظارت جدی تر بر مدارس محقق می شود.
وی تاکید کرد: فساد اداری یکی از عوامل مهم نارضایتی در جامعه است که با توجه بیشتر به تحقق سلامت اداری که البته با نظارت دقیق تر عملی می شود، می توان به سطح قابل قبولی از رضایت مندی رسید.
میر موسی همچنین گفت: نظارت تنها نباید در حیطه وظایف ناظران و بازرسان باشد و باید همه کارشناسان اگر تخلفی می بینند به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، همچنین اداره حراست منتقل کنند.
وی با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت نظارت و ضرورت داشتن ضمانت اجرایی برای بازدیدها، خاطر نشان کرد: مفاد منشور حقوق شهروندی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار