معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین خبر دادY

برگزاری دوره ضمن خدمت سرباز معلمان

قزوین (پانا) - رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: دورهی ضمن خدمت عمومی و تخصصی سرباز معلمان استان به صورت حضوری در حال برگزاری می باشد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت سرباز معلمان

خیرالله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اعلام کرد: در دوره ضمن خدمت ویژه سرباز معلمان که بصورت حضوری برای کلیه سرباز معلمان استان در حال برگزاری می باشد، بیش از 50 نفر فراگیر ثبت نام کرده و در کلاس ها حضور پیدا کرده اند.

رحمانی بیان کرد: کلاس های دوره به دو صورت عمومی و تخصصی در حال برگزاری می باشد، که دورهی عمومی شامل روش ها و فنون تدریس، سنجش و ارزشیابی، روان شناسی رشد و دورهیشغلی-تخصصی شامل رشته های حسابداری، عمران، آموزش ابتدایی، کامپیوتر، ریاضی، برق و تاسیسات می باشد.

وی گفت: سرباز معلمان با گذراندن این دوره ها با آمادگی لازم و کافی جهت آموزش دانش آموزان و تدریس در کلاس های درس حضور پیدا خواهند کرد.

معاون نیروی انسانی تصریح کرد: این معاونت به منظور ایجاد فرصت برابر برای فرهنگیان فرهیخته در سال 97 علاوه بر دوره های حضوری، تکلیفی، مدرسه محور و انجمن محور، دوره های مجازی دیگر (عمومی، اختصاصی) تدوین و برنامه ریزی کرده است که همکاران می توانند در طی سال تحصیلی در این دوره ها شرکت کنند

وی متذکر شد: در بررسی از نظر سنجی بعمل آمده از فراگیران شرکت کننده در دوره های آموزشی، فرا گیران اظهار داشته اند، این گونه آزمون ها سبب شده: همکاران فرهنگی با تکنولوژی آموزشی به ویژه رایانه و اینترنت بیشتر آشنا شده و موجب کاهش استرس شرکت کنندگان در دوره های آموزشی شده است. و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، موجب صرفه جویی اقتصادی در اجرای دوره های آموزشی نیز گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار