مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف؛ انتخابات به دور دوم کشیده شد

به روز رسانی می‌شود

تهران (پانا) – مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف برای انتخاب رئیس جدید این فدراسیون در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۶۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف؛ انتخابات به دور دوم کشیده شد

پس از اینکه کیاکووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کرد و بعنوان خزانه‌دار انتخاب شد، سرپرستی فدراسیون گلف به بهروز منقمی رسید.

با پایان دوره قانونی سرپرستی بر فدراسیون، روند ثبت نام برای ریاست فدراسیون صورت گرفت و با ثبت نام 9 نفر روز انتخابات فرا رسید و از صبح امروز چهارشنبه 18 مهر مجمع عمومی فدراسیون با ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و شاهرخ شهنازی نماینده کمیته ملی المپیک آغاز شد.

کاندیداهای ریاست بر این فدراسیون عبارت بودند از: فاطمه ابوالقاسمی هدشی، عبدالرحمان قاسمی،امیر حمزه توسلی،رضا زندی خواری، علی محمد صفانیا،حمید عزیزی،امیر غریب لو،توفیق کابلی و فریدون یوسف شاهی

با آغاز زمان ارائه برنامه کاندیداها تنها 4 نفر به ارائه برنامه پرداختند. رضا زندی خواری، حمید عزیزی، امیر غریب‌لو و فریدون یوسف‌شاهی نامزدهایی بودند که برنامه خود را ارائه کردند. 2 کاندید از حضور در انتخابات بصورت کتبی انصراف دادند و 3 نفر نیز به علت عدم حضور از لیست نامزدها خارج شدند.

پس از اینکه آرا اخذ شده به صندوق رای ریخته شد، با شمارش آرا از مجموع 37 رای در نهایت رضا زندی 10 رای، عزیزی 12 رای، غریبلو 3 رای و یوسف شاهی 12 رای بدست آوردند تا انتخابات بین یوسف شاهی و عزیزی به دور دوم کشیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار