برگزاری همایش مهدویت در شهرری

شهرری(پانا)- همایش ویژه مربیان و مدیران مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان ری با موضوع مهدویت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مهدویت در شهرری

محمدیان مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان ری در این برنامه اظهارکرد: معرفی و ارائه یک الگوی آموزشی و پرورشی مناسب به کودکان مهدها از برنامه های مهم سازمان بهزیستی است که بر این اساس ما یک محتوایی را که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیز هست برای مهد های کودک در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه افزود: همایش مهدویت به منظور تبیین محتوای آموزشی معنوی تدوین شده که امیدواریم مهدهای کودک ضمن استفاده از این محتوا بتوانند در چارچوب اهداف سازمانی خودشان به شکل بهینه عمل کنند.

محمدیان با اشاره به اینکه بیشتر وقت کودکان در مهدها سپری می شود، گفت: در غیاب والدین نقش مهد کودک ها و محتوای آموزشی آن در تربیت فرزندان بسیار مهم است زیرا مهدهای کودک تنها مراکزی هستند که به رشدهمه جانبه کودکان توجه دارند و فقط بعد آموزش را در نظر نمی گیرند بلکه همه ابعاد از جمله رشد جسمانی، حسی حرکتی، اجتماعی، معنوی و غیره را مورد توجه قرار می دهند.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان ری توجه به ابعاد روحی و معنوی کودکان به عنوان آینده سازان کشور را از مهم ترین موضوعات اداره بهزیستی عنوان کرد و تاکید کرد: در ارتباط با آموزش بحث مهدویت و آشنایی کودکان با این موضوع، برنامه های معنوی و زیارتی بقاع متبرکه و امامزاده ها برگزار می شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار