نمایشگاه هفته ملی کودک در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

بجنورد (پانا)-نمایشگاه هفته ملی کودک در خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه هفته ملی کودک در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

منیر صادقی در آیین افتتاح نمایشگاه با اشاره به اینکه کمیته کودک و نوجوان استان برای برگزاری بهتر برنامه‌های این هفته همت لازم را مبذول داشته است، ادامه داد: برنامه های این هفته و خدماتی که ارائه می‌شود با هدف برجسته سازی اهمیت دوران کودکی و نیازها و خواسته ها، هم‌افزایی با نهادهای متولی، ارتقای آگاهی جامعه نسیت به حقوق کودکان، ایجاد فضای پرنشاط و معرفی سازمان‌های مرتبط با جامعه هدف است.

رییس کمیته کودک ونوجوان با بیان اینکه دست‌اندرکاران حوزه کودک و نوجوان باید کودک درونشان را زنده نگه‌ دارند،خاطر نشان کرد: در جامعه کنونی معضلات زیادی پیش روی کودکان و نوجوانان وجود دارد که باید با ریزبینی آنها را مورد واکاوی قرار داد.

صادقی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک آینده را باید ساخت، عنوان کرد: تمام کودکان و نوجوانان این مرز و بوم حق تحصیل، آرامش و زندگی راحت را دارند و این مهم محقق نمی شود مگر با هم‌افزایی همه نهادها و ارگان‌ها و متولیان این حوزه.

به گفته صادقی در این نمایشگاه علاوه بر دست‌سازه‌ها برنامه هایی مثل قصه گویی، کارگاه سفال، نقاشی، کاغذ و تا و بازی‌های فکری اجرا می شود و خدمات سایر ادارات مانند ویزیت رایگان دهان و دندان، معرفی حیات وحش استان، خدمات پستی و بانکی هم ارایه می شود.

گفتنی است این نمایشگاه که به همت اعضای کمیته کودک ونوجوان استان در محل دهکده بسیج دایر شده است دارای 12 غرفه بوده وتا روز پنج‌شنبه 19 مهر از ساعت 9 صبح تا 17 پذیرای علاقمندان می باشد.

خبرنگار علی آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار