دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل پست گلستان

گرگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت روز جهانی پست با کارکنان و مدیرکل پست گلستان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۶۱۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل پست گلستان

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با مهرداد جلالی مدیر کل پست گلستان دیدار و گفتگو کرد.

گوهری راد در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی پست اظهار داشت: بنده به سهم خود از تلاش ها و زحمات این مجموعه زحمت کش به ویژه عزیزان نامه رسان تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری‌های متقابل بتوانیم دانش آموزان را با خدمات متنوع پست آشنا نماییم.

گوهری راد افزود: بدون شک رویکردهای جدید در فعالیت های پست و استفاده از فناوری های نوین سبب شده است تا خدمات این اداره مطلوب تر و در جهت رفاه بیشتر جامعه باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در ادامه گفت: عصر ارتباطات و تحول در فن آوری ها سبب شده است تا تغییرات چشمگیری در اقدامات دستگاه های خدمت رسان به دلیل انطباق با شرایط روز جامعه صورت پذیرد و ضرورت دارد تا در زمینه آگاهی بخشی به دانش آموزان به منظور آشنایی بیشتر آنها با تحولات جدید آموزش هایی درنظر گرفته شود.

مهرداد جلالی مدیر کل پست استان گلستان نیز در این دیدار اظهار کرد: ارائه خدمات متناسب با نیازهای جامعه اهتمام ویژه بر رضایت مشتری اصلی ترین محور و فراهم کردن بسترهای لازم جهت ایجاد و سرویس های نوین به عنوان بزرگترین تکلیف ملی ما قلمداد می شود و به لطف خداوند و تکیه بر توان و تخصص نیروهای کارآمد در گذر زمان به توفیقات خوبی نائل گشته ایم.

وی افزود : در راستای جامه عمل پوشاندن به رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر تعریف شده ایی را با همدلی طی می‌کنیم در این راه موفق به ثبت جایگاه پست به عنوان اصلی ترین شبکه ارائه دهنده خدمات پستی و ارتباطی کشور خواهیم شد.

مدیرکل پست استان در این نشست صمیمی گفت: با ایجاد فضای رقابتی سالم که با حضور دو اپراتور تا پایان سال ایجاد خواهد شد کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش و رفاه عمومی را در پیش رو خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار