مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان

خسارت جزئی بارش باران در گلستان

گرگان (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه بارش باران در گلستان خسارت چندانی نداشت، گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد جریان دارد.

کد مطلب: ۸۶۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خسارت جزئی بارش باران در گلستان

مجتبی جمالی اظهار کرد: باران در این مقطع نعمتی برای مردم مخصوصاً کشاورزان بود و خسارت چندانی را هم در پی نداشت.

وی با بیان اینکه این بارندگی از لحاظ پراکنش بخش اعظم استان گلستان را در برگرفت، ادامه داد: بیشترین مناطق متأثر باران در غرب استان بود که کردکوی بیشترین میزان بارندگی را با ۶۰ میلیمتر به خود اختصاص داده است.
جمالی گفت: در کردکوی 59 میلیمتر، کلاله ۳۱ میلیمتر، گرگان ۲۷ میلیمتر، مینودشت ۲۶ میلی متر، گنبدکاووس ۱۳ میلیمتر بارندگی را شاهد بودیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان توضیح داد: آسیب‌ها هم بیشتر از باب آبگرفتگی معابر شهری بوده که غرب استان (بندرگز، بندرترکمن، کردکوی و گرگان) را شامل می‌شود

وی بیان کرد: خسارت جزئی راه‌های روستایی در استان و سه مورد خسارت به پست‌های برق در داشلی برون، بندرگز و مراوه تپه رخ داد که برطرف شده و قطعی برق نداشتیم.

جمالی اظهار کرد: مسیرهای تردد در طول بارندگی تا به اکنون باز بوده است و تردد جریان داشته و در معابر اصلی آبگرفتگی که مانع تردد و ترافیک شود، را نداشتیم.

وی افزود: سه مورد تصادف جزئی را شاهد بودیم که خوشبختانه خسارتی نداشته است.

جمالی گفت: برخی آبگرفتگی منازل هم گزارش شده که بسیار جزئی بوده و نیاز به جابجایی و اسکان نداشت.

وی اظهار کرد: نیروهای هلال احمر، راهداری و غیره در طول بارندگی در آماده‌باش کامل بودند و ۲۰ اکیپ گشت‌زنی هم توسط راهداری مشغول به رصد خیابان‌ها بودند.

جمالی تأکید کرد: حداکثر سرعت باد هم ۵۰ کیلومتر در ساعت در غرب استان اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیشب نشست‌هایی با هواشناسی و راهداری و غیره صورت گرفت و توسط دوربین‌ها خیابان‌ها رصد می‌شد و الحمدالله مشکل خاصی نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار