فردا؛آغاز بکار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری

تهران (پانا) - ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از فردا جدیدترین صنایع،تجهیزات، ماشین‌آلات و خدمات خود را در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند. این نمایشگاه فردا با حضور مقام‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران گشایش می‌یابد.

کد مطلب: ۸۶۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛آغاز بکار دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری

به گزارش ستاد خبری و اطلاع‌رسانی دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری؛ در این نمایشگاه انواع محصولات و خدمات قبل از چاپ، محصولات چاپی، محصولات پس از چاپ، کاغذ، تجهیزات و مواد تبدیل کاغذ، جوهر و مواد مصرفی، محصولات بسته‌بندی ، چاپ، چاپ تکمیلی، چاپ سبز و چاپ سه بعدی، محصولات و خدمات نرم افزاری و دیگر موارد مربوط به صنعت چاپ ارائه خواهد شد.

حامد ایرانی رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و فرآوری گفت: در این نمایشگاه بیش از 130شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، آلمان، هند، ترکیه، روسیه و پاکستان حضور و مشارکت دارند.

وی افزود: در سال جاری علی رغم تحریم های ناعادلانه علیه ایران، شاهد حضور شرکت هایی پیشرو از کشور های ایتالیا، آلمان، هند، ترکیه، روسیه و پاکستان در زمینه ارائه صفر تا صد ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری، ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی های انعطاف پذیر، تولید کنندگان کاغذ و کارتن در نمایشگاه هستم.

ایرانی اضافه کرد: بازدیدکنندگانی از کشور های آلمان، هند، روسیه، پاکستان، عراق، افغانستان، قطر، لیبی، امارات متحده عربی، بنگلادش، الجزایر، ترکیه و گرجستان برای بازدید از نمایشگاه ثبت نام کرده اند که این فرصتی بی نظیر برای تولید کنندگان داخلی جهت توسعه صادرات غیر نفتی می باشد.

وی گفت: برگزاری چند نشست علمی و تخصصی درحوزه چاپ و خدمات مرتبط به آن، کارتن و کاغذ، تکنولوژی های بسته‌بندی توسط اساتید داخلی و بین‌المللی و حضور چند هیات تجاری و اقتصادی خارجی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

مدیر عامل شرکت برساز رویداد پارس اضافه کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار پاویون تخصصی صنعت بسته‌بندی انعطاف پذیر و خدمات وابسته ایران با برندFPI برگزار خواهد شد. پاویون اختصاص FPI بستری نوآورانه برای حضور و معرفی توانمندی های داخلی در عرصه جهانی است.

این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، انجمن بسته‌بندی انعطاف پذیر اروپا، انجمن جهانی تولیدکنندگان فویل های آلومینیومی در صنایع غذایی، انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان صنایع غذایی ایران، شرکت تعاونی انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق، سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران، انستیتو بسته‌بندی ایران و سایر تشکل ها و انجمن های مرتبط با صنعت چاپ، بسته‌بندی و کاغذ و کارتن کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار