فرمانده نیروی انتظامی کاشمر: امنیت از حیاتی ترین نیازمندی های جامعه بشری است

کاشمر(پانا) - همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم گرامیداشت و تجلیل از فرمانده نیروی انتظامی کاشمر و همکارانشان در مراسم صبحگاه دبیرستان حضرت زینب س برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۱۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی انتظامی کاشمر: امنیت از حیاتی ترین نیازمندی های جامعه بشری است

در این مراسم که با حضور فرماندهی نیروی انتظامی و تعدادی از روسای ادارات برگزار شد، مدیر اداره آموزش و پرورش کاشمر ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همیشه و همه وقت در حال انجام خدمت مقدس خودش و در جبهه بر قراری نظم و امنیت انجام وظیفه می کند.
وی افزودیکی از اداراتی که ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظامی دارد و نیازمند به همکاری نیروی انتظامی هست ،آموزش و پرورش است.

در ادامه ی مراسم فرمانده ی نیروی انتظامی ضمن خرسندی ار وجود نظم در اجرای مراسم و تشکر از مدیریت آموزش وپرورش و مسئولین دبیرستان حضرت زینب س،به بیان اهمیت نظم در همه ی امور اشاره کرد و از همه ی دانش آموزان خواست که نظم را سر لوحه ی کارهای خود قرار دهند تا موفق شوند.

باقری با بیان اینکه امنیت یکی از حیاتی ترین نیازمندی های جامعه بشری است گفت: همه ی حکومت ها وظیفه ی خود می دانند که امنیت را برقرار کنند، به لحاظ اینکه می دانند اگر امنیت نباشد هیچگونه توسعه سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و هنری ایجاد نمی شود.

وی همچنین امنیتی را که در کشور برقرار است مرهون ایثارگری و خون شهیدان دانست و گفت: از ۲۲۰۰۰۰ شهید دفاع مقدس، نیروی انتظامی ۴۰۰۰ شهید و ۱۲۰۰۰ مجروح تقدیم اسلام کرده است و الان هم به طور متوسط هر سه روز یکی از افراد نیروی انتظامی جان خود را فدای امنیت و نظام مقدس نیروی انتظامی میکند.

ایشان همچنین با بیان اینکه امنیت مولود اجتماعی و تولید اجتماعی است و هر کس باید نقش خود را ایفا کند گفت ما در دو بعد فردی و اجتماعی می توانیم کمک حال امنیت باشیم و هر گاه شاهد جرم جنایتی شدیم بایستی تذکر دهیم و اگر موثر واقع نشد ، پلیس ۱۱۰ را مطلع کنیم.

وی افزود یکی از پدیده هایی که در کشور ما اهمیت دارد بحث مزاحمت برای نوامیس است و کسانی بیشتر مورد مزاحمت قرار می گیرند که پوشش اسلامی خود را رعایت نمی کنند و با آرایش های غلیظ در جامعه ظاهر می شوند و از باور های دینی برخوردار نیستند.

باقری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد که اگر مورد مزاحمت قرار گرفتید خونسردی خود را حفظ کنید، نترسید و سپس از پلیس۱۱۰ استمداد وکمک بخواهید و از همه مهم تر و در درجه اول پدر و مادر را در جریان قرار دهید و یا مدیر و معاون پرورشی مدرسه را مطلع کنید و به هیچ وجه با دوستان و دیگران ، مزاحمت ایجاد شده را بازگو نکنید.

گفتنی است در پایان مراسم از سرهنگ باقری و همکارانشان با شاخه های گل و هدایایی به رسم یاد بود تقدیر به عمل در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار