سرپرست سازمان اورژانس کشور خبر داد

انجام یک میلیون و 800 هزار ماموریت از سوی اورژانس در 6 ماه نخست امسال

تهران (پانا) - سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت اورژانس کشور سالانه بیش از 3 میلیون ماموریت انجام می‌دهد و در 6 ماهه نخست امسال، بیش از یک میلیون و 800 هزار ماموریت از سوی اورژانس انجام شده است.

کد مطلب: ۸۶۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انجام یک میلیون و 800 هزار ماموریت از سوی اورژانس در 6 ماه نخست امسال

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از 400 دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان زمینی اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل، اظهار داشت: اورژانس 115 از 43 سال پیش با 10 پایگاه شکل گرفت، اما در نظام جمهوری اسلامی ایران توسعه بسیار خوبی داشته است و اکنون 4800 دستگاه آمبولانس در کشور وجود دارد که 2400 دستگاه آمبولانس مربوط به تصمیم وزیر بهداشت در سال‌های اخیر است.

وی تصریح کرد: یکی از تصمیمات وزیر بهداشت، راه‌اندازی اورژانس هوایی بود که نیاز به جرات و توان زیادی داشت، اما با دستور و تاکید هاشمی، اکنون 39 پایگاه اورژانس هوایی، کشور را پوشش می‌دهند و به ارائه خدمات به بیماران و مصدومان می‌پردازند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در تهران با بکارگیری موتورلانس‌های اورژانس، متوسط حضور نیروهای اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان از 38 دقیقه به حدود 10 دقیقه کاهش یافته است، گفت: طرح تحول سلامت، برکات بسیار زیادی برای مردم و سازمان اورژانس داشته و خدمات این سازمان، با کیفیت بهتری به مردم ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار