با همکاری آموزش و پرورش و سپاه اردبیل انجام می‌شود؛

آغاز طرح بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی کشور

اردبیل (پانا) - همزمان با شروع سالتحصیلی جدید بیش از 10 هزار دانش‌آموز مقطع دهم تحصیلی با اعزام به مناطق عملیاتی کشور با ایثارگری‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح بازدید دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی کشور

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس(ع) به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند که در این کاروان‌ها دختران و پسران با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت بیشتر آشنا می‌شوند .

سرهنگ پاسدارشکرعبدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و یادمان شهدا بازدید می‌کنند تا در قالب درس آمادگی دفاعی با این فرهنگ غنی آشنایی بیشتری پیدا کنند .

وی تصریح کرد: امسال سعی کردیم تا بهترین امکانات و همچنین مناسب‌ترین خودروها را برای رفت و آمد دانش‌آموزان دختر و پسر در نظر بگیریم که امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم اکثر دانش‌آموزان پایه دهم را به مناطق اعزام کنیم .

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) بیان کرد: دانش‌آموزان با حضور در این مناطق بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی پیدا کرده و نسل آینده انقلاب با مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند .

عبدی گفت: در این اعزام سعی بر این است تا نسل نوجوان و جوان انقلاب احد و پیمانی مجدد با امام راحل و شهدا ببندند تا با حضور در سرزمین مجاهدت خاموش در تداوم راه شهدا عهد و پیمانی مجدد ببندند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم اظهار کرد: همه ساله به همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل این برنامه معنوی و معرفتی برگزار می‌شود و اغلب خانواده‌ها همکاری لازم با آموزش و پرورش و سپاه در اعزام این دانش‌آموزان انجام می‌دهند .

احمد ناصری افزود: امسال نیز به استعداد 10 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه به این مناطق اعزام خواهند شد که امیدواریم با همراهی مربیان و معلمان بخشی از عظمت هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده بازگو شده و منتقل شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار