دیدار کودکان مهدهای کودک بهزیستی با سالمندان مرکز جهاندیده در اراک

اراک(پانا)- کودکان مهدهای کودک بهزیستی استان مرکزی به مناسبت هفته جهانی کودک، با سالمندان مرکز جهاندیده در اراک دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار کودکان مهدهای کودک بهزیستی با سالمندان مرکز جهاندیده در اراک

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی در این دیدار با اشاره به اینکه سالمندان چراغ راه جوانان هستند،گفت: دوران سالمندی را نیز می‌توان چون دوران جوانی و میانسالی زیبا کرد و بدون هیچ گونه ناراحتی و مشکلی آن را گذراند.

اعظم علی مددی با بیان اینکه عیادت و سرکشی از سالمندان یک سنت حسنه و یک وظیفه دینی بشمار می رود افزود: با تدابیر و برنامه ریزی انجام شده، کودکان با تأسی از این موضوع و با هدف ارزش گذاری به مقام و الای پدر و مادر در خانه سالمندان حضور یافتند.

وی ادامه داد: احترام به سالمندان در فرهنگ ما از دیرباز وجود داشته و هنوز هم حفظ شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم بیان کرد: به منظور تبیین مباحث تربیتی، با نگاه به موضوعات دینی و مذهبی و به منظور آشنایی کودکان با اهداف قیام امام حسین (ع) برنامه های هفته ملی کودک از 16 الی 21 مهرماه با رویکرد آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورایی اجرا می شود.

علی مددی دیدار جمعی از مدیران مربیان و کودکان مهدهای کودک با امام جمعه شهر اراک، آموزش و آشنایی کودکان با خط 123 اورژانس اجتماعی در مهدهای کودک توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی و ارجای طرح مهرانه دادن لوازم التحریر به کودکان و خانواده های نیازمند، همایش سه ساله حسینی و ایجاد پایگاه در مصلی شهر اراک را از برنامه های هفته ملی کودک بهزیستی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار