برگزاری جشن مهر و دانش به مناسبت هفته نیروی انتظامی

یزد (پانا) - به مناسبت هفته نیروی انتظامی جشن مهر و دانش در دبیرستان دخترانه برازنده مقدم با حضور سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن مهر و دانش به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات تلاشگران نیروی انتظامی که در راه تامین امنیت و نظم در جامعه تلاش میکنند گفت:زمینه های مستعد اقدامات پیشگیرانه در حوزه آسیبهای اجتماعی در آموزش و پرورش است که می توان با درونی کردن ارزشها با تهدیدها مقابله نمود.
دانافر با اشاره به وصیت حضرت علی(ع) به فرزند بزرگوارش امام حسن(ع) در مورد رعایت تقوا و نظم بیان داشت: درونی کردن ارزشها باید بدون هیچگونه اجبار و با میل و رغبت از دوران کودکی شکل بگیرد تا شاهد رعایت و اجرای نظم و قانون در جامعه باشیم .
مدیرکل آموزش و پرورش نهادینه کردن ارزشها در جامعه را راه دیگری از رعایت نظم و قانون با توسل به اجبار در جامعه دانست و اظهار داشت:در این زمینه نیروی انتظامی نقش مهمی را ایفا می کند.
سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان هم در این مراسم گفت:لازمه توسعه، وجود امنیت در جامعه است و امنیت زمانی در جامعه وجود خواهد داشت که هرکس به حق و حقوق دیگران احترام بگذارد و اخلاق در جامعه حاکم باشد تا شاهد جامعه ای امن باشیم .
وی با اشاره به نقش کلیدی دانش آموزان در ثبات امنیت در جامعه گفت: آسیب ها در جامعه هدفمند توسط دشمنان دنبال می شود که توجه به آموزه های معلمان ،بزرگان و اساتید باید سرلوحه ی کار ما قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار