فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی:

توجه به فرهنگ ترافیک و ترویج آن دغدغه همه مردم باشد

اراک(پانا)- فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه توجه به فرهنگ ترافیک و ترویج آن دغدغه همه مردم باشد گفت: خانواده ها و اولیا و مربیان باید توجه به این مهم را همانند سایر اموری که مورد اهمیت قرار دهند مهم بشمارند و در ترویج آن سهیم باشند.

کد مطلب: ۸۶۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به فرهنگ ترافیک و ترویج آن دغدغه همه مردم باشد

کیومرث عزیزی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در کانون امام خمینی(ره) اراک برگزار شد افزود: باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که هنگام پیاده روی، دوچرخه سواری و رانندگی فرهنگ ترافیک نقش دارد و هرکدام نیز الزامات، آئین نامه و قراردادهای خاص خود را دارند که باید به خوبی رعایت کنیم.

وی ادامه داد: با جلوگیری از تصادفات در واقع به حقوق دیگران تعدی و تجاوز نمی کنیم، امنیت روانی خود و دیگران را به خطر نمی اندازیم و در حق دیگری اجحاف نمی شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در تصادفات مسائلی ایجاد خواهد شد که زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد؛ ممکن است باعث نقص عضو، دیر به سرکار رسیدن و... شود که هرکدام مشکلات خاص خود را خواهد داشت.

عزیزی با اشاره به اینکه طرح همیار پلیس چند سالی است که اجرایی شده اظهار داشت: با همکاری اولیا و مریبان در آموزش و پرورش حجم زیادی از دانش آموزان آموزش دیدند که تلاش داریم این آموزش ها فراگیر و عمومی باشد تا هم فرهنگ ترافیک تقویت شود هم از به خطر افتادن جان مردم جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: همیاران پلیس باید تذکرات امور داخل خودرو را با رعایت نزاکت و ادب نسبت به بزرگتر ارائه کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: امیدواریم حامی مهربانی و لبخند باشیم و بتوانیم از حجم تخلفات بکاهیم تا منجر به مهربانی با یکدیگر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار