مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

کار توام با عشق و علاقه در نیروی انتظامی منجر به خدمت صادقانه شده است

اراک(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کار در نیروی انتظامی بسیار سخت است اما این سختی توام با عشق و علاقه، به خدمت صادقانه برای مردم تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۶۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کار توام با عشق و علاقه در نیروی انتظامی منجر به خدمت صادقانه شده است

شهریار فولادوند در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در کانون امام خمینی(ره) اراک برگزار شد افزود: آموزش فرهنگ ترافیک کار آموزشی است که با همکاری نیروی انتظامی آموزش اجرا می شود.

وی ادامه داد: اقدامات آموزشی اگر قرار است تاثیرگذار باشد باید از سنین پائین آغاز شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه دانش آموزان طلائه داران فرهنگ رهایی از ناهنجاری هستند اظهار داشت: پیشگیری بهترین تمرین اقدام در مقابله با اتفاقات تلخ و ناگوار حوادث رانندگی است که این مهم در سایه آموزش صحیح در سنین پائین امکان پذیر است.

فولادوند بیان کرد: آموزش تذکر و شیوه تذکر دادن هم مهم است که باید به دانش آموزان آموخت.

وی ابراز داشت: در حوزه سرویس مدارس هم باید با جدیت برخورد شود تا از بسیاری حوادث ناگوار جلوگیری نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: سالانه به طور متوسط 16 هزار نفر در سطح جاده ها جان خود را از دست می دهند که این فاجعه است؛ باید همه دست به دست هم بدهیم و برای رفع آن تلاش کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی نیز گفت: نقش آموزش در فرهنگ ترافیک با استفاده از ظرفیت بزرگ و خیل عظیم معلمان و دانش آموزان بسیار مثبت ارزیابی می شود.

ابوالفضل امیدی افزود: در سال گذشته 37 هزار همیار پلیس، 5 هزار فرهنگ یار و 5 هزار و 150 پرسنل ادارات و دستگاه ها آموزش های مربوط به فرهنگ ترافیک را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: 337 کارگاه آموزشی برای ادارات در بحث راهنمایی و رانندگی برگزار شده است و در سال جاری نیز حدود 600 راننده سرویس مدارس آموزش دیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و پلیس برای بحث آموزش از سال 84 منعقد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار