اولین کارگاه آموزشی با موضوع اصول حرفه ای مشاوره و مدیریت فوریت در اداره کل شهرستانهای تهران برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزاری اولین کارگاه آموزشی با موضوع اصول حرفه ای مشاوره ویژه شهرستان جوادآباد در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین کارگاه آموزشی با موضوع اصول حرفه ای مشاوره و مدیریت فوریت در اداره کل  شهرستانهای تهران برگزار شد

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: کیفیت بخشی به فضای آموزشی، آموزش هدفمند، پیشگیری از آسیب­های اجتماعی رایج و آشنایی با شیوه اجرایی نمودن مدیریت فوریت در سطح مدرسه و منطقه از جمله عناوین مطرح شده در این کارگاه یک روزه بود که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این جلسه که با مشارکت فعال مشاوران، مدیران، معاونین و سرپرستان خوابگاه مدارس شبانه روزی شهرستان جوادآباد برگزار شد، پیرامون خدمات و حمایت­های ویژه که ادارات مراقبت و پیشگیری از آسیب ها، سلامت و فعالیت­های ورزشی می­ توانند داشته باشند به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از برگزاری این کارگاه افزود: لزوم برنامه ریزی در راستای توانمندسازی مشاوران و بررسی آسیب ها و معضلات مدارس و خوابگاه های دانش ­آموزی با مشارکت سایر ادارات می بایست در سال جدید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار