برگزاری هفته ملی کودک در نیشابور

نیشابور (پانا ) - مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابوراز برگزاری هفته ملی کودک نیشابوراز14 تا 20 مهر 97 با شعار آینده را باید ساخت خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفته ملی کودک در نیشابور

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اظهار کرد:همزمان با هفته ملی کودک از 14 تا 20 مهر 97 با شعار آینده را باید ساخت وهمراه با کلیه مراکز کانون در سطح کشور،مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برنامه های متعددی را به اجرا خواهد گذاشت.

زهره اکبرآبادی گفت: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است تا مردم ومسئولین ضمن آشنایی با فعالیتهایی که کانون در حوزه کودکان و نوجوانان انجام می دهد ، با بچه های شهر دیدار کنند و از خواسته های ایشان آگاهی پیدا کرده و تلاش کنند تا دنیایی دوست داشتنی برای کودکان فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید بیش از 700 دانش آموز از مرکز و اجرای فعالیتهایی چون قصه گویی،نمایش فیلم،کاردستی ،حضور در مدارس و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری،برگزاری نشست انجمن ادبی مهتاب ، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان ساخت و ساز شامل آثار اعضاء مرکز در کارگاههای نقاشی و سفالگری و کاردستی ، برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته با همکاری سازمان آتش نشانی ،برگزاری ویژه برنامه آینده سازان همراه با مسابقه قصه گویی ویژه اعضاء ،از جمله برنامه های مرکز در این روزهاست.

اکبرآبادی یادآورشد:امیدواریم کودکان نیشابوری با عضویت در مراکز سه گانه کانون این شهر و با بهره مندی از امکانات و برنامه های این مراکز به رشد و بالندگی و پرورش توان و استعدادهای خود در زمینه های مختلف همت بگمارندچراکه40 عنوان فعالیت در زمینه‌های کارگاه سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، شعرخوانی، کتابخوانی نمایش فیلم و... در این مراکز انجام می‌گیردکه ویژ ه کودکان 7 تا 16 سال می باشد.

گفتنی است نیشابور دارای سه مرکز ثابت کانون : مرکز شماره یک واقع در خیابان امام (ره) بوستان باغ ملی ، مرکز شماره دو واقع در بلوار جانبازان بین جانبازان 3 و 5 و مرکز شماره سه واقع در خیابان ابراهیمی بوستان نسترن ، مرکز آموزش زبان(کانون زبان) در خیابان 15 خرداد ، مرکز پستی درمرکز شماره یک واقع در خیابان امام (ره) بوستان باغ ملی و کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابورکه در سطح روستاها ارایه خدمات می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار