نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت : توصیه‌های رهبری سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و دست‌اندرکاران حج تاکید کرد که توصیه‌های معظم له سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت : توصیه‌های رهبری سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسکر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به دیدار اخیر مسئولان و دست‌اندرکاران حج ۹۷ با مقام معظم رهبری اظهار کرد: حج امسال رضایت عموم مردم، زائران و به‌ویژه مقام معظم رهبری را در پی داشت و این برای همه ما؛ مایه مباهات و افتخار است.

وی با قدردانی از کسانی که در پشت صحنه با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی این افتخار را آفریدند، افزود: مقام معظم رهبری تعابیر و عبارات بسیار مهمی داشتند و محورهایی که بیان کردند باید به‌عنوان دستورالعمل در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده مورد توجه قرار گیرد.

قاضی عسکر در ادامه برخی نکات مورد نظر مقام معظم رهبری درباره ابعاد اجرایی، بین‌المللی، سیاسی و فرهنگی کنگره عظیم حج را برشمرد و تاکید کرد: گروه‌های کارشناسی هرچه سریعتر تشکیل شوند و برای هرکدام از نکات مورد اهتمام رهبری برنامه مدونی تهیه کنند و راهکار ارائه دهند.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بعثه و سازمان حج و زیارت تلاش خواهند کرد به هیچ وجه در کارها تعارض نداشته باشند و با هم‌افزایی بیشتر مسیر حج و زیارت را به گونه‌ای جلو ببرند که به دستاورهای مورد نظر دست یابند.

وی با بیان اینکه تا دست یافتن به افق بلندی که امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه حج ترسیم کرده‌اند راه زیادی باقیمانده است، اظهار کرد: باید با برگزاری جلسات مشترک کارشناسی، همه کمک کنیم راهکارهای مناسب برای مسایل حوزه حج و زیارت ارائه شود و کارها به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار