معاون پرورشی و فرهنگی: سازمان دانش‌آموزی ظرفیت عظیم و مهمی در آموزش و پرورش است

کرمانشاه (پانا) - نشست هم اندیشی مسئولان ادارات دانش آموزی نواحی 24 گانه استان به منظور تبیین اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی با حضور معاون پروروشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی: سازمان دانش‌آموزی ظرفیت عظیم و مهمی  در آموزش و پرورش  است

در این جلسه هم اندیشی سید مجتبی موسوی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات مدیر سازمان دانش‌آموزی و سایر کارشناسان این مجموعه گفت: این جلسات فرصت‌های ارزشمندی هستند که دوستان می توانند دور هم جمع شوند اتاق فکرهایی تشکیل دهند و تبادل نظر و خردورزی آنها منجر شود به همراهی در مورد یکی از موضوعاتی که در مباحث گسترده ی آموزش و پرورش داریم و در نهایت استان و کشور یک مسیر واحد را در مورد آن مبحث سپری کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل افزود: سازمان دانش آموزی ظرفیت بسیار عظیم و مهمی است که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.احیای دوباره سازمان بعد از سال ها با تدابیر اندیشمندانه اتفاق میمون و مبارکی بود تا بتوانند چاله های آموزش و پرورش را پُر کنند و یاری رسان این مجموعه باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سطح کشور تشکیلاتی با انسجام سازمان دانش آموزی نداریم که این چنین دستورالعمل های قوی و اساسنامه های ریشه دار در تاریخ آموزش و پرورش داشته باشد.با این ظرفیت می شود تمامی فعالیت های فوق برنامه های دانش آموزان را عهده دار شد و سازمان دانش آموزی حتی می تواند متولی بخش مسابقه های فوق برنامه پرورشی و آموزشی برای دانش آموزان باشد.

وی در ادامه افزود: باید به سازمان دانش آموزی اعتقاد داشته باشیم تا بتوانیم منشا اثرات خوبی در حوزه ی پرورش و آموزش باشیم.از جمله فعالیت های سازمان مجلس می باشد.مجلس دانش آموزی یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان ،یعنی القا حس شهروند خوب بودن به دانش آموزان.ما باید دانش آموزان را متوجه کنیم که سکان دار آینده ی این مملکت هستند و فرهنگ ما در آینده با تربیت همین دانش آموزان شکل می گیرد.

سید مجتبی موسوی در پایان سخنانش به مدیریت و ساماندهی بوفه های مدارس و سلامت دانش آموزان اشاره کرد و خاطر نشان شد باید با تلاش مسئولین در مناطق به وحدت رویه در این زمینه رسید.

جلسه هم اندیشی مسئولین ادارات دانش آموزی هم اکنون با تبیین برنامه‌های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری و تبادل نظر مسئولین در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار