همایش استانی راهوران محله

همایش تجلیل از همیاران پلیس ،فرهنگ یاران ترافیک،راهوران محله ونمونه های ترافیکی

بجنورد (پانا)- سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی،در همایش استانی راهوران محله گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای باید نقاط حساس وضعف راهها را جستجو کنیم ودر صدد رفع این نقاط حساس باشیم .

کد مطلب: ۸۶۰۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از همیاران پلیس ،فرهنگ یاران ترافیک،راهوران محله ونمونه های ترافیکی

فرمانده انتظامی استان امروز در همایش استانی راهوران محله که با حضور همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک و مسئولان استانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد ، گفت: امنیت از مهم ترین و اولین نیازهای جامعه است و نیروی انتظامی به عنوان یکی از پیشگامان امنیت، با سازمان ها ، ادارات و مردم همراه است.

علی رضا مظاهری این همایش طرح همیاران پلیس را یکی از طرح های موفق مبتنی بر مشارکت مردم با پلیس عنوان کرد و گفت: همیاران پلیس، بازوی نیروی انتظامی در خانواده ها محسوب می شوند.

سردار مظاهری افزود: از اقدامات اخیر پلیس در حوزه کاهش تصادفات و تخلفات جاده ای، ایجاد قرارگاه کاهش تصادفات و سوانح در استان است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده رییس پلیس راه استان نیز با اعلام کاهش 13درصدی جانباختگان سوانح جاده ای در نیمه نخست امسال گفت: تذکرات همیاران پلیس به والدین و نزدیکان خود در مواقع مشاهده تخلف، تاثیر بسزایی در رعایت قوانین و مقررات اجتماعی و انتظامی دارد.

رئیس پلیس راه استان نیز گفت: آموزش همگانی دانش آموزان و همیاران پلیس می‌تواند در کاهش تخلفات و تصادفات موجود بسیار مؤثر باشد .

سرهنگ حسین زاده افزود: در شش ماهه امسال، شمار متوفیان حوادث جاده ای از 151 به 121 نفر کاهش یافت که بیانگر کاهش 20 درصدی است. شمار متوفیان موتورسیکلت سوار هم از 39 به 22 نفر کاهش یافت.

وی گفت: در شش ماه امسال، شاهد اِعمال چشمگیر قانون و برخوردبا تخلفات رانندگی بودیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به اینکه عوامل انسانی نقش مهمی در تصادفات جاده ای دارند ، گفت: همه دستگاه های اجرایی مسئولند که در کاهش تصادف جاده ای نقش موثر ایفا کنند.

رضا رجب زاده افزود: در روزهای آینده 7 کیلومتر از جاده بجنورد به جنگل گلستان به بهره برداری می رسد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک، راهوران محله و نمونه های ترافیکی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار