اداره آموزش و پرورش شهرستان آوج؛

نیازمند محیطی شاد و با نشاط در مدارس هستیم

قزوین (پانا) - جلسه هم اندیشی مدیران و معاونین آموزشی برنامه تدبیر با حضور معاون آموزشی و کارشناس آموزش ابتدایی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند محیطی شاد و با نشاط در مدارس هستیم

جعفربگلو معاون آموزشی با تبریک روز جهانی گفت نیازمند محیطی شاد و بانشاط در مدارس هستیم تا دانش آموزان از حضور در مدرسه لذت ببرند و با فعال کردن آزمایشگاه و کتابخانه های مدارس فرصتی برای پرسشگریو خلاقیت داشته باشند تا مهارت های زندگی،روحیه مشارکت جویی و تعامل را بیاموزند .

وی در مورد کلیات و اهداف و مزیت های برنامه تدبیر صحبت کردند و تاکید نمودند برنامه تدبیر تکالیف جدیدی از مدیر مطالبه نمی کند بلکه تلاش می کند تا ایشان را در انجام وظایف و ماموریت ها که همان تفکر استراتژیک و برنامه محوری ،توسعه مشارکت،نظارت و بازخوردهای سازنده تعالی بخش است یاری کند تا با ارتقای عملکرد مدیریت،افزایش کیفیت عملکرد در مدرسه حاصل شود .

جعفربگلو عدم مقایسه ی مدارس با یکدیگر، اعتماد به مدیران،تقویت کار تیمی و مشارکتی ، کم کردن حجم مستندات و توجه به خودارزیابی را از محاسن این برنامه عنوان کرد .

وی اشاره کرد در برنامه تدبیر مدیر شرایط موجود را شناسایی می کند و برای رسیدن به هدف مطلوب به همراه تیم مدیریتی برنامه ریزی می کند و با خودارزیابی اولیه،ارزیابی فرایندی و پایانی آماده ارزیابی بیرونی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار