اگر به کار تشکیلاتی ایمان داشته باشیم توفیق خواهیم داشت

مشهد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر به کار تشکیلاتی ایمان داشته باشیم توفیق خواهیم داشت و اگر به چشم کار اداری به آن نگاه شود توفیقی حاصل نخواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اگر به کار تشکیلاتی ایمان داشته باشیم توفیق خواهیم داشت

علیرضا مالک اشرفی صبح امروز در نشست کارشناسان تشکل های سازمان دانش آموزی گفت: مخاطب ما دانش آموز است و در سازمان دانش آموزی علاوه بر جذب باید آموزش منش ها و فعالیت های تشکیلاتی را داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید به دنبال جذبی باشیم که منجر به تثبیت شود و برای تحقق این مهم باید دانش آموز احساس تعلق کند. باید به دانش آموز مسئولیت داد آن هم در عمل نه فقط مسئولیت اسمی.
مالک اشرفی گفت: هدف سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است و باید برای تحقق این تربیت برنامه ریزی کرد. باید حداقل وجهه تشکیلاتی به دانش آموز داد و دانش آموز رعایت منش های تشکیلاتی در عمل را داشته باشد.
وی اظهار کرد: اگر به کار تشکیلاتی ایمان داشته باشیم توفیق خواهیم داشت و اگر به چشم کار اداری به آن نگاه شود توفیقی حاصل نخواهد شد.
مالک اشرفی در پایان گفت: در استان خراسان رضوی برای واگذاری فضا های پرورشی از جمله کانون ها فرهنگی و هنری به سازمان دانش آموزی محدودیتی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار