برگزاری همایش کودکان در شهرکرد همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک

شهرکرد ( پانا ) -بیش از 800 کودک از مهدهای کودک و دبستانهای شهرستان شهرکردهفته ملی کودک را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۸۶۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش کودکان در شهرکرد همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک

همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک بیش از 800 کودک از مهدهای کودک و دبستانهای شهرستان شهرکرد هفته ملی کودک را جشن گرفتند.

در این همایش که با حضور مدیران و معاونان دستگاههای دولتی، و کودکان برگزار شد برنامه های مختلفی در پاسداشت کودکی اجرا شد.

این برنامه با همکاری، اداره کل بهزیستی استان، کانون مهدهای بهزیستی شهرستان شهرکرد و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که هدف از اجرای این برنامه بالابردن نشاط کودکان، تشخص دادن به آنان در هفته ای که به نام خودشان است، پاسداشت این هفته و به نمایش گذاشتن توانمندی های کودکان است.

اجرای برنامه ای شاد توسط حاج آقا احمد مهدی زاده از روحانیون و مبلغان دینی در حوزه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های این جشن بود.

در این همایش کودکان با گفتن شعارهای ما حق شادی داریم، نباید اجازه داد با کودکان بد رفتاری شود، محیط زیست سالم حق ماست، سلامتی و بهداشت حق ماست بار دیگر حقوق خود را به دیگر افراد اجتماع متذکر شدند.

جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و ویژگی‌ها ، نیازها و خواسته‌های کودکان امروز از اهداف کلی اجرای برنامه در این همایش به شمار می آمد.

بر این اساس هفته ی ملی کودک از 14 آغاز و تا 20 مهر ماه ادامه خواهد داشت و کودکان و نوجوانان سراسر کشور، مربیان، اولیای تربیتی و خانواده ها مخاطبان این برنامه ها خواهند بود و مراکز کانون در سراسر استان با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی میزبان این قشر در هفته ی کودک هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار