توسعه همکاری‌های آموزش و پرورش شهر تهران با هلال احمر

تهران (پانا) - محمدرضا منصوری معاون امور جوانان هلال احمراستان تهران برنامه های سال تحصیلی 98-97 جمعیت را برشمرد و تاثیر آموزش‌های صورت گرفته روی دانش آموزان را مفید و مهم دانست.

کد مطلب: ۸۶۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه همکاری‌های آموزش و پرورش شهر تهران با هلال احمر

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در دیدار معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی با معاون شاخه جوانان هلال احمر استان تهران بر توسعه همکاری‌های متقابل تاکید شد.

در این دیدار محمدرضا منصوری معاون امور جوانان هلال احمراستان تهران برنامه های سال تحصیلی 98-97 جمعیت را برشمرد و تاثیر آموزش های صورت گرفته روی دانش آموزان را مفید و مهم دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اعلام حمایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از اقدامات و فعالیتهای مشترک با جمعیت هلال احمر بر روی طرح های کانون مدارس و آموزش مربیان و مدیران تاکید کرد و گفت: در کنار سایر تشکلهای دانش آموزی همانند بسیج، اتحادیه و پیشتازان سازمان دانش آموزی برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی مربیان و دانش آموزان عضو جمعیت هلال احمر به ویژه در بخش امور جوانان حیاتی است. این آموزشها علاوه بر نگهداشت جان فرد در سلامت جامعه نیز موثر است و با تربیت یک دانش آموز آشنا به مسائل امداد و نجات و کمک های اولیه در حقیقت خانواده ای را تحت آموزش قرار داده ایم چرا که این یادگیری در مواقع بحران کمک خانواده و اطرافیان فراگیر خواهد بود.

عبدالرسول کریمی در این جلسه پیشنهادهایی مبنی بر توسعه همکاری هایی از طریق زمان بندی 20 برنامه عملیاتی جوانان هلال احمر استان تهران ارائه نمود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز که در این دیدار حضور داشت آمادگی شهر تهران برای برگزاری با کیفیت طرح دادرس را اعلام نمود و افزود: در سال گذشته در نزدیک به 120 مدرسه طرح دادرس اجرا شد که ضرورت دارد امسال با هماهنگی بیشتر آمار بیشتری را شاهد باشیم. همچنین کیفیت بخشی به طرح برای معاونت تربیت بدنی بسیار مهم است.

حسن محمدی هم چنین درخواست کرد با رویکرد کاهش استرس ناشی از رقابت های سنگین یا آزمونی در فعالیتهای هلال احمر فعالیتهایی همانند مسابقات جای خود را به نوع دیگری از همکاری و همراهی دانش آموزان داده و آموزش به جای آزمون اولویت فعالیتهای شاخه جوانان هلال احمر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار