قایقرانی، هیات برتر همدان در شش ماهه نخست سال 97 شد

همدان (پانا) - معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: با توجه به معیارهای کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیات قایقرانی همدان برترین هیات ورزشی این استان در شش ماهه نخست امسال شد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
قایقرانی، هیات برتر همدان در شش ماهه نخست سال 97 شد

عباس قهرمانی در جمع روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان با اشاره به برگزاری بازی های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌ها، موضوع استعدادیابی در ورزش است که در پشتوانه‌سازی ورزش برای آینده کشور بسیار نقش مهمی را ایفا می‌کند.
وی تصریح کرد: نخستین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزشی کشور در سطح استان‌ها در قالب 28 رشته بانوان و 40 رشته آقایان اواخر آبان‌ماه و اوایل آذرماه امسال برگزار خواهد شد.
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان افزود: نخستین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزشی کشور با هدف شناسایی و پرورش استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می شود تا حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات بین‌المللی و به‌خصوص المپیک نوجوانان داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به ارزیابی هیات های ورزشی در شش ماهه نخست سال 97 تصریح کرد: در این ارزیابی هیات قایقرانی، هیات برتر همدان در شش ماهه نخست سال 97 شد و هیات های جودو، تیراندازی با کمان، کبدی، فوتبال، ورزش های همگانی، تکواندو، ورزش های روستایی و عشایری، بدنسازی و پرورش اندام و شطرنج به عنوان هیات های دوم تا دهم این ارزیابی معرفی شدند.
قهرمانی با اشاره به ده هیات ضعیف این ارزیابی گفت: در این ارزیابی هیات های رزمی، گلف، هندبال، شنا و شیرجه، اسکواش، ناشنوایان، سوارکاری، اسکی، هاکی و ورزش های سه گانه به ترتیب در رتبه های 38 تا 48 این ارزیابی قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: عدم ارسال اطلاعات، عدم اعزام به مسابقات کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان یافته، عدم برگزاری لیگ های استانی و عدم ارتقاء سطح داوران و مربیان می تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیات ها در این ارزیابی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار