نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی؛

قانون معافیت صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در قزوین اعمال شود

قزوین (پانا) - نماینده قزوین درمجلس شورای اسلامی گفت:برای کمک به تولیدکنندگان وصنعتگران در شرایط کنونی قانون معافیت مالیاتی برای صنایع مستقر در شعاع ۱۲۰ کیلومتری باید در استان قزوین هم عملیاتی شود.

کد مطلب: ۸۶۰۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
قانون معافیت صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در قزوین اعمال شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،سیده حمیده زرآبادی "در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز دوشنبه با حضور صالحی نیا معاون وزیر صنعت، فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید داخلی و اعضای این کمیسیون در استانداری برگزار شد اظهارداشت: قروین دارالمومنین و خواستگاه اندیشمندان بوده و از نظر صنعت و کشاورزی هم جایگاه ویژه‌ای دارد و نیازمند توجه بیشتر است.

وی افزود: بیشترین دغدغه تولیدکنندگان به مجلس و دولت بازمی گردد و نیازمند ثبات در تصمیم گیری‌ها هستیم تا مشکلات بیشتر نشود.

زرآبادی افزود: فرآیندهای طولانی و آزار دهنده در مسیر تولید باید حذف شود و تولیدکننده اگر همراهی مناسب ببیند حاضر است همه حقوق دولتی را پرداخت کند و در این زمینه مشکلی ندارد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح و ثبات قوانین ضروری است تا موانع را از مسیر تولیدکننده و صادرکننده برداریم و در این شرایط فشار بیشتری به این کارآفرینان وارد نکنیم.

زرآبادی بیان کرد: اگر در جنگ اقتصادی هستیم ژنرال هایی که ما را به پیروزی می رسانند همین تولیدکننده و صادرکنندگان هستند و باید از آنها حمایت کنیم.

وی اظهارداشت: قانون معافیت های مالیاتی برای صنعتگران در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در گذشته شامل شهرک صنعتی کاسپین می شده اما امروز با تفسیر جدیدی از قانون، مسافت هوایی را لحاظ کرده اند که این موضوع برای صنعتگران مستقر در این شهرک مشکل ساز شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این قانون برای استانهای قم و سمنان استثنا شده اما قزوین که صنعتی تر است مظلوم واقع شده و شاهد بی عدالتی است و این روند باید اصلاح و قزوین هم معاف شود.

وی بیان کرد: این موضوع درکارکروه زیربنایی دولت مطرح شده و فقط قزوین متضرر شده لذا انتظار داریم موضوع از سوی وزارت صنعت و کمیسیون صنایع هم با جدیت دنبال شود است و تا زمان تصویب نهایی به صورت موقت اجازه داده شود تا از این صنایع مالیات گرفته نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار