گاز ۶۲۰ خانوار سیل‌زده استان گیلان وصل شد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال گاز ۶۲۰ خانوار که به سبب وقوع سیل در روزهای گذشته، گاز منازل مسکونی آنان قطع شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
گاز ۶۲۰ خانوار سیل‌زده استان گیلان وصل شد

به گزارش شرکت ملی گاز، حسین اکبر درباره وصل دوباره گاز خانوارهای سیل‌زده استان گیلان گفت: در پی پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان گیلان و اعلام حالت فوق‌العاده، نشست کارگروه مدیریت بحران به‌منظور هماهنگی بیشتر بین اداره‌های گاز در سطح استان گیلان برگزار و راهکارهای لازم برای مواجهه با شرایط پیش‌رو تعیین شد.

وی افزود: با آغاز و شدت گرفتن بارش باران از بامداد روز شنبه و وقوع سیل، به تاسیسات و لوله‌های گاز در ۹ شهرستان استان گیلان خسارت وارد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این‌که تاسیسات گازرسانی در شهرهای تالش، رودسر، لاهیجان، صومعه‌سرا، فومن، لنگرود، املش و شفت آسیب دیده‌اند، ادامه داد: به منظور ایمن‌سازی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، گاز بیش از یک هزار خانوار روستایی در این شهرستان‌ها قطع شده بود که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت و با انجام تعمیرات و ایمن‌سازی، تاکنون گاز ۶۲۰ خانوار وصل شده است.

اکبر، بیشترین مشکل را برای گاز روستاییان در شهرستان فومن ذکر کرد و افزود: به دلیل دسترسی نداشتن به جاده و پل، گاز دیگر خانوارهایی که به دلیل ایمنی گازشان قطع شده بود، هنوز وصل نشده و این کار نیازمند بررسی و تعمیرات اساسی است.

به گفته وی، گاز ۷۹۳ خانوار در شهرستان‌های فومن، کلاچای رودسر و تالش قطع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار