دعوت تیم ملی سنگنوردی از سنگنوردان همدان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

همدان (پانا) - متین بیات، راحیل رمضانی و زهرا سیفی از سنگنوردان خوش آتیه همدانی جهت شرکت در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات قهرمانی چین دعوت شدند.

کد مطلب: ۸۶۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت تیم ملی سنگنوردی از سنگنوردان همدان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

علیرضا گوهری رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا رده سنی نوجوانان و جونان در کشور چین در شرف برگزاری است، گفت این مسابقات از تاریخ 10 لغایت 14 آبان برگزار خواهد شد.
گوهری با اشاره به برگزاری اردوهای تدارکاتی و تمرینات لازم جهت آمادگی سنگنوردان کشورمان برای حضور در این دوره از مسابقات افزود: متین بیات، راحیل رمضانی و زهرا سیفی از سنگنوردان خوش آتیه همدانی جهت شرکت در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات قهرمانی چین دعوت به عمل آمده است.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان تصریح کرد: سابقه، تمرینات و پیشینه این سه سنگنورد همدانی گویای آن است که در مسابقات قهرمانی آسیا خوش خواهند درخشید و در حد توان از آنان پشتیبانی خواهیم کرد.
وی در ادامه صحبت هایش در خصوص نزدیک شدن به فصل سرما و صعود حداکثری کوهنوردان در روزهای پایانی هفته به منطقه دشت میشان، تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم تامین سوخت پناهگاه های دشت میشان لذا با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان همدان این سوخت برای فصل پاییز و زمستان سال جاری تامین شد.
گوهریدر پایان سخنانش تاکید: 18هزار لیتر گازوئیل و 3هزار لیتر نفت تهیه و به پناهگاه های دشت میشان حمل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار