چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن دانش آموزان اول ابتدایی در سراسراستان

شهرکرد (پانا )- معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن دانش آموزان اول ابتدایی در سراسراستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن دانش آموزان اول ابتدایی در سراسراستان

فرج الله اعرابی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به درس قرآن در برنامه درسی دوره ابتدایی شده که نتایج ارزشمندی را در رابطه با انس با قرآن کریم و کیفیت یادگیری دانش آموزان در مفاهیم قرآنی، پژوهش در قرآن، حفظ قرآن، روخوانی قرآن حاصل کرده است.

اعرابی افزود: آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن کریم، ایجاد جذابیت و خاطره خوش برای آغاز آموزش قرآن دانش آموزان به عنوان مهمترین و اصلی ترین کتاب ، توجه دادن همه دست اندرکاران به ویژه معلمان و اولیا به اهداف برنامه درسی قرآن در مدارس و کمک به فضاسازی قرآنی از مهمترین اهداف جشن قرآن می باشد.

وی بیان کرد: توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت (ع) در تمامی فعالیت ها و در زندگی فردی و اجتماعی موجب قرآن آموزی از پایه اول ابتدایی می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: در این طرح 18هزارو 937 دانش آموز اول ابتدایی در سراسر استان در یکهزار و 17 آموزشگاه ابتدایی آموزش قرآن را همزمان با سراسر کشور آغاز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار