رئیس کل بانک مرکزی :‌ دستگاه‌های اجرایی باید در اطلاع‌رسانی همگرایی داشته باشند

تهران (پانا) - رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم حفظ همگرایی درحوزه اطلاع‌رسانی جامع اقدام‌های دولت و نیز بر انسجام خبری و واکنش سریع به شایعات و اخبار نادرست تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل بانک مرکزی :‌  دستگاه‌های اجرایی باید  در اطلاع‌رسانی همگرایی داشته باشند

به گزارش بانک مرکزی، در این جلسه که صبح امروز با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد، سیاست‌ها و راهبردهای رسانه‌ای به ویژه در حوزه اقتصادی به بحث و بررسی گذاشته شد.
در این جلسه رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه وضع کشور ویژه است، عنوان کرد: اکنون در وضع حساسی قرار داریم و در تلاش هستند که انسجام و حمّیت در میان مردم را از بین ببرند، از این رو ضروری است روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با اطلاع‌رسانی مناسب خود و نیز بهره‌گیری از راهبردهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی ضمن کمک به انسجام میان دستگاه‌ها، به عبور از وضع دشوار و حساس فعلی کمک کنند.
وی افزود: با تلاش‌های انجام‌گرفته بخش زیادی از تحریم‌ها کارساز نبوده است و خوشبختانه کشور از پشتوانه خوبی برای ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی بهره‌مند است.
همتی با بیان اینکه بانک مرکزی فعالانه در بازار ارز حضور دارد، اظهار کرد: با اختیاراتی که از سوی سران سه قوه به بانک مرکزی محول شده است این بانک فعالانه در بازار حضور دارد.
همچنین رئیس کل بانک مرکزی ضمن استقبال از نقطه نظرات اقتصادی دستگاه‌های اجرایی، خواهان منطقی‌شدن خواسته‌ها و نیز افزایش همراهی و همیاری در اظهارنظرها شد.
در این جلسه بر لزوم حفظ همگرایی و انسجام رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی، افزایش گفت و گو و ارتباط با نخبگان دانشگاهی و مردم، نحوه مقابله با اخبار جعلی و نیز افزایش اعتماد عمومی و امیدبخشی به جامعه تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار