معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ملارد:

آموزش و پرورش در متوسطه دوم تجلی پیدا می کند

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در نشست کارشناس مسئولان آموزش متوسطه در ملارد، تجلی آموزش و پرورش را در متوسطه دوم دانست.

کد مطلب: ۸۶۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در متوسطه دوم تجلی پیدا می کند

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این نشست ضمن اشاره به استقرار پایه دوازدهم و حساسیت ویژه این پایه گفت: آموزش و پرورش در متوسطه دوم تجلی پیدا می کند.

وی افزایش حجم دروس در پایه دوازدهم، تاثیر مثبت معدل نمرات در کنکور و تغییر محتوای بسیاری از دروس را از جمله حساسیت های این پایه خواند و اذعان افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان فرصت کمی برای آمادگی برای کنکور را دارند، باید با توجه ویژه به این پایه تلاش کنیم تا خروجی قابل قبولی را داشته باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بربر نظارت، کنترل و ارزشیابی مستمر ، تصریح کرد: تمرکز بر مدیریت آموزشی ، برنامه تعالی و تشکیل کمیته های بهبود کیفیت در مناطق و مدارس باید مورد توجه جدی تر قرار گیرد تا شاهد نتایج بهتری در آینده باشیم.

شفیع پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای موفق طرح های آموزشی و تربیتی شاهد تحول مثبت در حوزه آموزش متوسطه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار