مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

مقطع متوسطه اول در نظام آموزش و پرورش، از اساسی ترین و مهمترین مقاطع تحصیلی است

گرگان (پانا) - جلسه حوزه معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با موضوع تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی جدید، در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مقطع متوسطه اول در نظام آموزش و پرورش، از اساسی ترین و مهمترین مقاطع تحصیلی است

جلسه حوزه معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با موضوع تبیین سیاست‌ها و برنامه های حوزه معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی جدید، در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد.

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حوزه معاونت آموزش متوسطه استان و شهرستان ها گفت : بدون شک مقطع متوسطه اول در نظام آموزش و پرورش از اساسی ترین و مهمترین مقاطع تحصیلی است و به جرات می توان گفت هیچ یک از دوره های تحصیلی چنین اهمیتی ندارند. وی افزود: همچنین دوره دوم از دوره های مهم و حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است.

گوهری راد ادامه داد: در جامعه امروزی ما تربیت نسل آینده‌ی پویا و متعهد برای رسیدن به یک ایران اسلامی و آرمانی هدف غایی همه متولیان آموزش است بنابراین تیم آموزش نقش بسزایی در این امر ایفا می‌کند. وی ادامه داد: هرچقدر معلمان ما به اهمیت کارشان بیشتر پی‌ببرند برای ایجاد یک نظام تربیتی و آموزشی غنی در دوره متوسطه آماده‌تر می‌شوند و به خروجی مورد نظر خواهند رسید.

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و همکاران حوزه خود موضوعات مهم و قابل پیگیری سال تحصیلی جدید را در دوره متوسطه اول، ارتقای میانگین نمرات، جشنواره نوجوان خوارزمی، ایران مهارت، برنامه ویژه مدرسه عنوان کرد و در دوره متوسطه دوم برنامه باز مهندسی الگوی رشد، ارتقای میانگین نمرات نهایی و ارتقای شاخص کنکور عنوان کرد و مهمترین محور حوزه آموزش متوسطه را برنامه‌های تبیین شده و طراحی شده دانست که با توجه به شرایط نیاز استان، آموزش را از لحاظ کمی و کیفی بهبود خواهد بخشید و این اطمینان را داد که با تلاش، پشتکار و جدیت همکاران ستادی خود این امر به نحو شایسته اتفاق خواهد افتاد.

در ادامه جلسه هر یک از روسای ادارات ضمن ابراز خرسندی از این نشست به بیان ایده‌ها، برنامه‌ها و مشکلات اداره خود پرداختند و اعلام نمودند که تمام توان خود را بکار خواهند گرفت تا آموزش استان را از لحاظ کمی و کیفی نسبت به گذشته ارتقاء دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار