مدرسه محوری، مبنای برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه محوری، مبنای برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۸۶۰۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محوری، مبنای برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت است

محمد پورداود در جلسه شورای دبیران مجتمع آموزشی شهید مدنی همدان که با حضور حجازی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور مناطق کمتر توسعه یافته برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش است و همه طرح ها و برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت در این راستا طراحی و عملیاتی می شود.

پورداود با اشاره به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت: 6 زیرنظام برای پوشش دادن به این ساحت ها تصویب شده و سند در مسیر عملیاتی شدن قرار گرفته است.

وی سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان و مدیران، انتصاب و انتخاب مدیران مدارس، نظام تضمین کنترل کیفیت مدارس و تمرکززدایی را اولویت های اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری ذکر کرد و افزود: مبنای کار در دستگاه تعلیم و تربیت، مدرسه محوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در هیأت دولت، برگشت سختی کار معلمان به احکام کارگزینی، حل مشکل سنوات حق‌التدریس در بازنشستگی و تسویه حساب پاداش پایان خدمت فرهنگیان از جمله این اقدامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار