معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

تسریع در روند رسیدگی به پرونده های افراد فاقد شناسنامه و مشکوک التابعین

زاهدان(پانا)- جلسه کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین به ریاست معاون امنیتی و انتظامی استاندار و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در روند رسیدگی به پرونده های افراد فاقد شناسنامه و مشکوک التابعین

محمد هادی مرعشی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده های حوزه فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین باید در بازه زمانی مشخص انجام شود تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها جلسات رسیدگی به فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین را به صورت فوق‌العاده برگزار نمایند تا در این امر تسریع شود.
همچنین در این جلسه مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین استان اظهار داشت: پیگیری پرونده های فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین تنها به حوزه سیاسی و فرمانداری‌ها برنمی گردد بلکه موضوعی است که همه ارگان‌های مختلف امنیتی و قضایی را در بر می گیرد.
وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷ هزار و ۶۰۰ پرونده رسیدگی و بالغ بر ۲۶ هزار سند سجلی صادر شده است که نشان دهنده تلاش و اهتمام دستگاه‌های متولی در این بحث است.
کوثری ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار پرونده در حوزه فاقدین شناسنامه مشکوک التابعین وجود دارد که با برنامه‌ریزی لازم و جدول زمانبندی نسبت به رسیدگی آنها در شورای تامین اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار