در گفت‌و‌گو با پانا مطرح شد

توصیه‌های هادی طباطبایی به گلر جنجالی و جدایی‌طلب استقلال

(پانا) - گلر سابق استقلال معتقد است جدایی سید حسین حسینی از این تیم ممکن است به جایگاه او در تیم ملی لطمه وارد کند.

کد مطلب: ۸۶۰۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌های هادی طباطبایی به گلر جنجالی و جدایی‌طلب استقلال

پس از دیدار عقب افتاده استقلال در هفته ششم لیگ برتر که با پیروزی 2 بر یک این تیم در خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان همراه شد، سید حسین حسینی گلر ملی‌پوش این تیم در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت اوج نارضایتی خود را از ده هفته نیمکت‌نشینی به گوش کادر فنی و مدیران باشگاه استقلال رساند و رسما اعلام کرد در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد تا بیش از این به جایگاهش در تیم ملی خدشه وارد نشود.

هادی طباطبایی گلر ملی‌پوش اسبق باشگاه استقلال در واکنش به این اظهارنظر از سوی سید حسین حسینی به پانا گفت: متاسفانه این مشکل همیشه در تیم بزرگی مانند استقلال وجود داشته و هیچ زمانی هم حل نشده است و به نظرم ادامه‌دار بودن مشکل در سالیان متمادی نشان دهنده این است که کسی طی این سال‌ها این موضوع را مدیریت نکرده است. سید حسینی حسینی دروازه‌بان قابل قبولی است و سال گذشته توانست رکورد گل نخوردن در لیگ برتر را به نام خودش بزند اما من رفتار او را تائید نمی‌کنم. مطمئناً حسینی خیلی زحمت کشیده که به این جایگاه رسیده اما در مقابل به نظرم اتفاقاتی هم افتاده که او این جایگاه را از دست داده است.

وی ادامه داد: من توصیه‌ام به حسینی این است که رفتن را انتخاب نکند چرا که از کجا معلوم او در تیم دیگر رقیبی مانند سید مهدی رحمتی نداشته باشد و ممکن است همین شرایط برای او تکرار شود. اگر او احساسی تصمیم بگیرد این موقعیت خوب را در استقلال از دست می‌دهد و حتی ممکن است از تیم ملی هم دور شود. به نظرم حسینی دروازه‌بان قابل قبولی است و برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیده است و حیف است که با شانه خالی کردن آن را از دست بدهد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه اصلاً یک تیم دو دروازه‌بان مدعی می‌خواهد یا خیر، اظهار کرد: در همه جای دنیا دروازه‌بان یک و دو داریم و چه بسا که هر دوی آنها از نظر کیفی در یک سطح باشند. پس این موضوع عجیبی نیست، اما باید جایگاه آنها مشخص شود. گاهی وقت‌ها یک مربی این موضوع را به خوبی مدیریت می‌کند و گاهی وقت‌ها هم این اتفاق نمی‌افتد، به نظرم اگر جایگاه‌های دروازه‌بانان مشخص شود مشکلی دیگر به وجود نمی‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار