معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

آغاز اردوهای راهیان نور در خوزستان از 21 مهرماه

اهواز (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان گفت: اردوهای راهیان نور از 21 مهرماه در قالب گروه های دانش آموزی دختر و پسر در استان خوزستان آغاز می شود و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۶۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوهای راهیان نور در خوزستان از 21 مهرماه

مهدی رفیعی دهکردی با اعلام این خبر، افزود: آموزش و پرورش نهادی تربیتی و فرهنگ ساز است و فراهم آوردن موقعیت های تربیتی جدید از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در این زمینه ها است.

رفیعی دهکردی با اشاره به این که دفاع مقدس سرمایه ای از مفاهیم تربیتی است، گفت: این امر تنها به یک زمان مشخص تعلق ندارد و بخشی از هویت فرهنگی ماست که باید در حفظ و پاسداری از آن تلاش شود.

وی سیاستگذاری در آموزش و پرورش را بر اساس نیازهای امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به دانش آموزان و ملت شریف ایران درس تفکر ، اندیشه ورزی و خودباوری می دهد که بدون شک این درس ها برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران پس از انقلاب باقی می ماند.

معاون پرورشی و تربیتی خوزستان با اظهار اینکه در اردوهای راهیان نور می توان ارزشهای دفاع مقدس را در میان نسل جوان تببین کرد، گفت: اردوهای راهیان نور در راستای عمل به مفاد سند تحول بنیادین برگزار می شود و این اردوها از نقش مهمی در تحقق اهداف ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی در سند تحول بنیادین برخوردار هستند.

گفتنی است؛ اردوی راهیان نور از ۱۵ مهرماه در کشور آغاز می‌شود و در مجموع ۶۰۰ هزار دانش آموز طی 9 مرحله از مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب بازدید می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار