برگزاری یادواره شهدا در هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) قم

پانا(قم):مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با عنوان «یادمان شهدای دفاع مقدس» با حضور دانش آموزان هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) روز یکشنبه در نمازخانه این واحد آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدا در هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) قم

مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور احمد غفاریان و عبدالله صادقخانی معاونان پرورشی،فرهنگی و اداری، پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک قم و مسئولان و دانش آموزان هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) برگزار شد.
در این مراسم «علی مالکی نژاد» از جانبازان و راویان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهدا بخصوص شهید «محمدمهدی کاظم بابایی» پرداخت.
وی با تاکید بر توجه به نماز و قرائت قرآن بخصوص در سنین جوانی و نوجوانی افزود: هر رزمنده باید با چند مهارت ورزش مثل قایقرانی، شنا، غواصی، دفاع شخصی و ... آشنا می شد تا بتواند برای شناسایی در سکوت کامل هنگام عبور از هور در عملیات خیبر، از بین نیروهای دشمن عبور کند و مقدمات عملیات را فراهم نماید.
غفاریان نیز در این مراسم با تقدیر از مسئولان برگزار کننده یادواره شهدا، آن را تلاشی در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا خواند.
وی همچنین با توجه به ایام محرالحرام و ماه عزادارای آل الله، ویژگی های منحصر به فردی از سیدالشهدا(ع) را برشمرد.
در مراسم فوق که با پخش دو نماهنگ در مورد شهدا همراه بود ، «ثانی» مدیر واحد آموزشی نیز با اظهار خرسندی از استقبال خوب دانش آموزان از برگزاری یادواره، تلاش برای برگزاری چنین مراسماتی را موجب برکات روزافزون برای فعالیت های پرورشی و آموزشی دانش آموزان خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار