تا پایان سال:

8 هزار 500نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد

یاسوج(پانا) ـ معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان اسفند ماه امسال 8 هزار 500نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۸۶۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
8 هزار 500نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به  مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد

با حضور جانشین ومعاون اجرایی سپاه فتح استان،معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان ،امام جمعه دهدشت و مدیران شهرستانی مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آشنایی دانش آموزان با رشادت های جوانان سال های دفاع مقدس واستفاده از خاطرات آن دوران از مهمترین اهداف اردوی راهیان نور است.

سیدبهاءالدین ملک حسینی در آئین افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی پسر شهرستان کهگیلویه افزود: این کاروان شامل 320 دانش آموز پسردوره متوسطهاز مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه به مدت 3روز در این اردو ازصحنه های رزم دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی گفت : دانش آموزان این شهرستان ، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شامل (شلمچه ، دهلاویه ، طلائیه ، هویزه ، اروند )و یادمان های شهدای گرانقدر جنوب غرب کشور دیدن می کنند.

سید بهاالدین ملک حسینی با اشاره به اینکه ، کاروان های دانش آموزی در قالب کاروان راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی و با 8 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند اظهار کرد : اعزام کاروان راهیان نور هر سال تاثیر بسزایی در روحیه ایثار و شهادت طلبی دانش آموزان برجای می گذارد.

وی همچنین با بیان اینکه ، راویان دفاع مقدس درطول سفر در زمین نور خاطراتی از دوران طلایی دفاع مقدس رابرای آنان بازگو می کنند وبرنامه های فرهنگی وهنری مختلف برای دانش آموزان اجرا می شود، گفت : با اعزام این کاروان 320 نفره تا پایان اسفند ماه امسال 8 هزار 500نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

سیدبهاءالدین ملک حسینی ضمن برشمردن ارزش عبادت از دیدگاه قرآن یادآور شد:خداوند انسانها را جزء برای عبادت خلق نکرد واردوی راهیان نور فرصتی تربیتی وعبادی برای شما دانش آموزان است.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: در این اردوها دانش آموزان که جنگ را ندیده اند در آن سرزمین خاطرات جوانان از جان گذشته را ورق می زنند که این موضوع باعث تحول دانش آموزان می شود وخروجی آن باید در مدارس به وضوح دیده شود.

سیدبهاءالدین ملک حسینی این اردوهای راهیان نور را یک فرصت طلایی وتربیتی ویکی از شاخص های نظام تعلیم وتربیت در دوران کنونی دانست و خاطر نشان: ما باید طوری عمل بکنیم که تأثیرگذاری این اردوها در دانش آموزان به صراحت دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار