رئیس سازمان حج و زیارت: نرخ ویزای اربعین و بیمه نباید بیش از ۳۷۲ هزارتومان باشد

تهران (پانا) - رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به فرآیند نام‌نویسی برای صدور ویزای اربعین، گفت سامانه سماح، تنها مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین برای اخذ روادید اربعین حسینی است.

کد مطلب: ۸۶۰۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان حج و زیارت: نرخ ویزای اربعین و بیمه نباید بیش از ۳۷۲ هزارتومان باشد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت، حمید محمدی اعلام کرد: نرخ روادید اربعین و هزینه بیمه و خدمات پزشکی جمعا ۳۷۲ هزار تومان است. عزیزانی که برنامه حضور در حرکت عظیم اربعین حسینی را دارند با ثبت نام در سامانه سماح و یا دفاتر خدمات زیارتی در سراسر کشور، با پرداخت الکترونیکی مبلغ ۳۷۲ هز ار تومان از خدمات مذکور بهره‌مند می‌شوند و به هیچ وجه هیچ مبلغ دیگری را نباید چه بصورت نقدی یا الکترونیکی پرداخت نمایند.

وی در باره فعالیت برخی سودجویان در این عرصه، هشدار داد: مردم عزیز باید مراقب افراد سودجو باشند و تحت تاثیر تبلیغات کذب این افراد مبنی بر صدور سریع ویزا با پرداخت مبالغ کلان قرار نگیرند و فقط به سامانه سماح به عنوان مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین حسینی مراجعه کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه به دلیل طولانی شدن فرایند هماهنگی ستاد مرکزی اربعین با سفارت عراق و مسئولان عراقی درباره چگونگی صدور ویزا تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، کار صدور ویزا در ۴ کنسولگری و ۱۹ دفتر موقت کنسولی عراق در سراسر کشور از یکشنبه شروع شده است و با جدیت و سرعت خوبی ادامه دارد و با همت کارگزاران و دفاتر خدمات زیارتی، ویزای همه متقاضیان به موقع تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار