ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مناطق عشایری و روستایی استان بوشهر

بوشهر(پانا)_معاون عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مناطق عشایری و روستایی استان بوشهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مناطق عشایری و روستایی استان بوشهر

مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر به مناسبت 15 مهر روز ملی روستا و عشایر از نمایشگاه دستاوردهای اداره کل امور عشایر استان بوشهر بازدید کرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در این بازدید با اشاره به اهمیت عشایر اظهار داشت: باید بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات ممکن را به عشایر عزیز ارائه دهیم چرا که این قشر همواره در خدمت نظام بوده‌اند و با یکدلی و همگرایی در تمام عرصه‌ها حضور داشته‌اند.

مهرداد ستوده افزود: نقش عشایر در تولید گوشت قرمز و سایر تولیدات مواد غذایی و ... بسیار مهم و تاثیرگذار است و همه ما به نوعی مدیون و مرهون خدمات آنها بوده و هستیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از تخصیص 56 میلیارد ریال به عشایر استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال ارزش افزوده به عشایر تخصیص یافت و همچنین در تامین تانکرهای 5 هزار لیتری خانوارهای عشایری نیز بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

ستوده بیان کرد: در بحث انرژی‌های نو و پنل‌های خورشیدی برای عشایر نیز در یکسال اخیر اقدامات موثری صورت گرفته که امیدوارم رضایت خاطر این عزیزان فراهم شده باشد.

وی تاکید کرد: عشایر لایق بهترین خدمات هستند و از مدیران امور عشایر و سایر مدیران استانی انتظار دارم در حد توان و بیش از ظرفیت خود برای رفاه و آسایش این عزیزان اهتمام ورزند و هیچگونه کوتاهی نکنند.

معاون عمرانی استاندار ابراز داشت: سرکشی به مناطق عشایری و روستایی استان را وظیفه خود می‌دانم و در تمام ایام سال نسبت به سرکشی به این مناطق و شناخت و احصای مشکلات آنها اقدام می‌کنیم و در مسیر خدمتگزاری به عشایر و روستاییان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار