دختر نابغه تنیس روی میز همدان در جمع بزرگان

همدان (پانا) - «شیما صفایی» نابغه تنیس روی میز همدان تنها با 15 سال سن توانسته است حریفان قدرتمند خود را حتی در رده سنی بزرگسالان شکست دهد و در جمع بزرگان ملی پوش کشورمان قرار بگیرد.

کد مطلب: ۸۶۰۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دختر نابغه تنیس روی میز همدان در جمع بزرگان

این نابغه تنیس ایران که محصول طرح «امید» و دست پرورده مربیان استعدادیاب همدانی به شمار می‌رود، هم اکنون با عبور از سد ستاره‌های تنیس روی میز کشور توانسته است عنوان نابغه بزرگ را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیأت تنیس روی میز همدان با تمجید از عملکرد این بانوی 15 ساله در مسابقات بزرگسالان تور ایرانیان گفت: صفایی افتخار ارزنده در تاریخ ورزش این استان است.

محسن افروخته با تمجید از نگرش فدراسیون در ایجاد بسترهای لازم برای درخشش استعدادهای تنیس روی میز، گفت: بدون تردید سیاست‌های مدیریتی فدراسیون در ایجاد انگیزه مضاعف و فضای رقابتی برای نوجوانان با انگیزه دلیل نتایج این مسابقات به شمار می‌رود.

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز همدان نیز در این باره اعلام کرد: صفایی نابغه تنیس همدان عنوان قهرمانی رقابت‌های تور ایرانیان در رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.

دومین دور مسابقات تور ایرانی بانوان بزرگسال کشور گرامیداشت دکتر «فرانک حیدری» نایب رئیس سابق فدراسیون و قهرمان گذشته تیم ملی بانوان و با حضور «مهرداد علی قارداشی» رئیس فدراسیون و «جمیل لطف اله نسبی» سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

زهره ابوطالبیان اظهار کرد: صفایی پدیده جدید تنیس روی میز ایران در فینال تور ایرانی با نتیجه 4 بر 2 «مهشید اشتری» را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

ابوطالبیان بیان کرد: صفایی در این دوره از مسابقات مقابل ورزشکاران المپیکی و بین‌المللی قرار گرفت و پیروزی وی مقابل «ندا شهسواری» بانوی المپیکی تنیس روی میز کشورمان و نیز پیروزی مقابل «مهشید اشتری» در فینال که برترین بانوی ایرانی رنکینگ جوانان دختر جهان به شمار می‌رود، خیره کننده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار