معاون آموزش ابتدایی بجنورد:

جشن اغاز رسمی قران آموزی در مدارس ابتدایی بجنورد برگزار شد.

بجنورد (پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در راستای ارتقاء آموزش قرآن و همچنین ایجاد خاطره ای ماندگار در روح و ذهن دانش آموزان پایه اول ابتدایی جشن آغاز رسمی قرآن آموزی پایه اول در مدارس ابتدایی شهرستان بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن اغاز رسمی قران آموزی در مدارس ابتدایی بجنورد برگزار شد.

افسانه وصال معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: مراسم نمادین این جشن با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه و برخی از مدیران محترم مدارس در دبستان امام خمینی (ره) دخترانه بجنورد برگزار شد.

وی افزود: جشن قرآن با هدف آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره شیرین و زیبا از آموزش قران کریم ،تقویت علاقه برای یادگیری قران از آغازآموزش رسمی قرآن برای دانش آموزان پایه اول برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: همراهی و همکاری اولیای دانش آموزان در برنامه های تربیتی و قرآنی ضروری است و باید اولیا دانش آموزان همراه و همگام بااولیا مدرسه باشند تا اثربخشی تعلیم و تربیت بیشتر شود.

وصال اظهار داشت: جشن آغاز یادگیری قرآن پایه اول در مهرماه در کلیه مدارس ابتدایی شهرستان برگزار می شود و نوآموزان پایه اول ابتدایی به طور رسمی قرآن را فرا می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار