کمک 14 میلیارد تومانی حامیان آذربایجان شرقی به ایتام و فرزندان محسنین

تبریز (پانا)- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در آذربایجان شرقی در شش ماهه نخست امسال 14 میلیارد و 300 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا این فرزندان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.

کد مطلب: ۸۶۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک 14 میلیارد تومانی حامیان آذربایجان شرقی به ایتام و فرزندان محسنین

بهروز شریف گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در شش ماهه نخست امسال 14 میلیارد و 200 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا این فرزندان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.

وی افزود: اکنون 31 هزار و 780 حامی نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از 12 هزار و 280 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌دارند.

شریف با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، عنوان کرد: 15 هزار و 275 حامی طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر هشت هزار و 377 فرزند نیازمند استان آذربایجان شرقی گسترانیده اند.

وی با اشاره به اینکه 16 هزار و 72 حامی طرح اکرام ایتام، حمایت از سه هزار و 903 یتیم را بر عهده دارند، بیان کرد: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.

شریف با اعلام اینکه خیران استان می‌توانند از روش‌های مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند، افزود: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند دارند می‌توانند با مراجعه به سایت محسنین و یا به دفاتر کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این امر خیر پیشقدم شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان محسنین بدون حامی، گفت: اکنون چهار هزار و 200 فرزند محسنین در استان بدون حامی هستند که در حال جذب حامی برای این تعداد از فرزندان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار