دو ملی‌پوش کاراته زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

تهران (پانا) - رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی جواز حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۶۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دو ملی‌پوش کاراته زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش بانوان صبح امروز(دوشنبه) در 2 وزن انجام شد تا در وزن منهای 55 کیلوگرم فاطمه چالاکی و در وزن منهای 61 کیلوگرم رزیتا علیپور جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کنند.

در منهای 55 کیلوگرم، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار و آویشن باقری حضور داشتند که چالاکی با کسب 3 پیروزی و 2 تساوی جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد.
چالاکی ابتدا با نتیجه 4 بر3 طراوت خاکسار را برد. دومین مبارزه چالاکی و خاکسار به تساوی 3 بر 3 رسید و سپس در سومین دیدار 5 بر 4 به برتری رسید.

مبارزه چالاکی با آویشن باقری در اولین دیدار به تساوی یک بر یک انجامید و در مبارزه دوم چالاکی 4 بر صفر مقابل این کاراته کا پیروز شد. طراوت خاکسار هم با نتایج 2 بر یک و 3 بر یک بر آویشن باقری غلبه کرد.

در وزن منهای 61 کیلوگرم، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی 3 بار مقابل هم قرار گرفتند که علیپور در 2 دیدار با نتایج 2 بر صفر و 4 بر 3 به برتری رسید. یک مبارزه هم به تساوی فر بر صفر انجامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار